Termoregulační diagnostika

Termografický přístroj pracuje pomocí speciálního skeneru bez dotyku pacienta a poskytuje lékaři okamžité výsledky. Existuje zatím na několika pracovištích v EU, kdy jedním z nich je inPHARM Clinic.  Objednat se či získat více informací lze přímo na uvedené klinice.

Termografický přístroj odhalí již riziko vzniku vážné nemoci včetně nádorových onemocnění. Na jakém principu funguje a kde se lze nechat vyšetřit?

Termografická metoda je založena na snímání teploty bezdotykovou sondou z povrchu lidského těla, přičemž vychází z faktu, že tkáně zdravé a tkáně postižené například chronicky zánětlivou reakcí mají rozdílné teploty. Termoregulační diagnostika je daleko komplexnější a přesnější než běžné diagnostické metody, jelikož získané údaje počítačový program převede do termovizního obrazu, na kterém lékař vidí, v jakém stavu se organismus nachází, na kolik procent orgány pracují či jsou poškozeny, jak funguje nervový, imunitní, kardiovaskulární, zažívací a další systémy, případně, kde hrozí nebo jsou přítomny negativní či kancerogenní trendy.

Nutno dodat, že uvedená nová metoda je schopna měřit nikoliv pouze teplotní rozdíly, protože měří infraelektromagnetické vlny charakteristické pro tepelné záření jednotlivých buněčných systémů a orgánů.  Využívá tepelné energie vyjádřené teplotními rozdíly v místech, která jsou projekcí vnitřních orgánů, odrážející fyziologický či patologický stav. Celá diagnostická metoda vychází z dříve prováděného výzkumu vědců z univerzity v německém Heidelbergu a k vysoké sofistikované míře dokonalosti ji dovedl vynikající německý fyzik narozený v Česku Ing. Eugen Motyka. Jeho termografický přístroj dnes reprezentuje reálnou možnost zasáhnout včas na úrovni prevence chorob a jejich léčby, respektive daleko dříve, než jak to umožňuje většina současných diagnostických a laboratorních metod, které zobrazí patologický problém de facto až v okamžiku jeho existence.

Genialita popsané diagnostické metody je založena na šetrném vyšetření bezdotykovou sondou, kdy počítač získá informace o reakci 632 bodů těla a termografický přístroj dynamické teplotní rozdíly matematicky vyhodnotí. Lékař tak získá naprosto přesnou diagnostickou pomůcku pro vyhodnocení stavu organismu a případnou následnou terapii. Samozřejmě, dynamické rozdíly se týkají odchylky od zdravé úrovně organismu, označované jako homeostáza.

Homeostáza je nezbytná pro správnou funkci buněk, tkání a orgánů, a je tedy základním předpokladem zdraví. Organismus je v reálných podmínkách vystaven například psychickému či fyzickému stresu, alkoholu a škodlivým látkám v potravinách, jež mají tendenci vychylovat homeostázu například vlivem oxidativního stresu s následným chronickým zánětem. Tento negativní proces může probíhat bezpříznakově (subklinicky) s postupným rozvojem chronických zánětlivých či degenerativních změn, které se až po delší době mohou projevit v podobě manifestních onemocnění včetně nádorů. Obrovským přínosem termografického měření je skutečnost, že z pořízených grafů lze tyto trendy s časovým předstihem diagnostikovat a doporučit adekvátní preventivní či terapeutický postup.

Termografický přístroj pracuje pomocí speciálního skeneru bez dotyku pacienta a poskytuje lékaři okamžité výsledky. Existuje zatím na několika pracovištích v EU, kdy jedním z nich je inPHARM Clinic.  Objednat se či získat více informací lze přímo na uvedené klinice (recepce@inpharmclinic.cz, tel.: 241 416 990, 724 521 161).

09.08.2017